Idioter på resa, Del I

 

Efter att nyligen ha varit på Malmös torg bestämde vi oss för att fira nyår i Göteborg.

På tåget mot Göteborg sitter vi samlade alla dårar, denna resa kommer bli fylld av alkohol, prostituerade och tårar.

Alla är vi sugna på adrenalin och en självklarhet är att bete sig som svin.

När vi väl grabbarna samlar är det garanterat att vi med livet gamblar.

Alla är vi bra pojkar som knegar och knegar men när vi samlas är det ingen som fegar.

Resan börjar snacka en massa goja, samtalen handlar om allt mellan fyllor och drognoja.

 

Vi drog oss mot puben i denna vackra stad, några öl gör ju vem som helst glad.

Ville man ha tjejer med klass var detta fel ställe att leta, här kunde man bara hitta håriga, maskulina och feta.

Samtidigt som vi alkohol förtär, kommer ett par vidriga damer som extrakilon bär.

De frågar om de får sätta sig vid oss och jag svarar nej, för att slippa presenterar jag mig även som gay.

 

På något lustigt sätt klämmer dom sig ändå in och jag tackar Gudarna att platsen bredvid inte är min.

Situationen går från dåligt till värre och procenten att lyckas blir bara färre.

Vi sitter på puben och chillar, samtidigt går ett falskt rykte om att vi gillar killar.

Den otroligt fula tjejen presenterar oss för en monsterkille som gillar män, samtidigt som hon oralt våldtar min vän.

 

Vi är nära att dras med från denna rockpub till något jag trodde var en dansklubb.

Visst, vi började bli lite smått fulla men avstod tillslut från att massivt knulla.

Vi blev alltså nästan medsläpade av dessa tjejer, till en lokal där man publikt visar upp sina grejer.

När vi lämnar baren och lättat på vår lön, snubblar en kille och säger ”ursäkta jag gillar inte samma kön”.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0